• بررسي وضعيت موجود در واحد تحت نظارت جهت تعيين مشكلات مرتبط با ارائه خدمات
• تعيين خطي مش جهت واحد مربوطه در راستاي اهداف كلي سازمان
• تنظيم برنامه كاركنان در شيفت هاي مختلف و تعيين وظايف آنها
• ثبت و ارائه گزارش كامل از وضعيت هر بيمار
• برنامه ريزي جهت آموزش به كاركنان از جمله مقررات اداري، مقررات بخش، دستگاه ها و تجهيزات موجود و محيط فيزيكي بخش به خصوص كاركنان جديدالورود
• برنامه ريزي جهت آموزش به بيماران، خانواده و همراهان
• توجه به نيازهاي كاركنان، ايجاد انگيزه در جهت رضايت شغلي
• كنترل حضور و غياب كاركنان
• برپايي كنفرانس هاي داخلي
• مشاركت و همكاري با كميته هاي بيمارستاني
• همكاري و همراهي و ارائه گزارش هنگام بازديد مسؤلان مافوق و گروه هاي بازرسي
• شركت در جلسات مديران و ارائه نيازهاي كاركنان و مددجويان
• رفع نيازهاي واحد مربوطه از جمله تجهيزات و لوازم مصرفي و خرابي دستگاه ها
|