1- تدوین و ارائه برنامه کاری در زمینه امور اداری و عمومی دانشکده پزشکی با مشورت ریاست محترم دانشکده
2- تدوین دستورالعمل های استاندارد جهت فضای اداری، تدارک تجهیزات، امکانات، وسایل اداری جهت تسهیل انجام ارائه خدمات و پیش بینی نیازهای دانشکده از نظر وسایل و ملزومات اداری
3- تعیین استانداردهای کیفی خدمات و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دانشکده پزشکی
4- برنامه ریزی و ارائه طرح های مربوط به کنترل و کاهش هزینه های غیرضروری و افزایش کیفیت خدمات اداری و عمومی دانشکده پزشکی
5- استقرار نظام پیشنهادات، بررسی و ارائه راه حل ها، رضایت سنجی از مراجعین و زمان سنجی ارائه خدمات
6- نظارت روزانه بر حضور کارکنان و اعضاء هیئت علمی، بررسی تایمکس، اعلام کارکرد و مانده مرخصی کارکنان به ریاست دانشکده
7- برگزاری جلسات با واحدهای اداری شامل: خدمات، دبیرخانه، کتابخانه، سمعی-بصری، امور آموزش و انتقال نظریه و انتقادات و پیشنهادات به ریاست محترم دانشکده
8- پیگیری درخواست ها و ارجاع نامه های اداری کارکنان به واحدهای مربوطه
9- گزارش اضافه کار و گواهی کار ماهانه کارکنان به امور مالی جهت پرداخت حقوق و سایر مزایا
10- گزارش جابه جایی کارکنان به واحد آمار دانشگاه
11- نظارت بر نقل و انتقال وسایل و لوازم واحدها و هماهنگی با امین اموال
12- نظارت و هماهنگی با واحد تأسیسات، خدمات، نگهبانی و پیگیری امور مربوطه13- انجام اقدامات لازم جهت تأمین نظافت و سالم سازی و تأمین بهداشت محیط دانشکده پزشکی
14- همکاری با واحد آموزش در برگزاری امتحانات پایان ترم
|