1) نظارت و پیگیری روند تهیه فایل پشتیبان (Backup data ) از نرم افزار ها
بصورت دوره ای و آرشیو آنها
2) هماهنگی با مدیریت فناوری اطلاعات در خصوص عقد قراردادهای پشتیبانی
نرم افزارها و همچنین تحویل و آموزش به واحدهای متقاضی
3) به روز رسانی نرم افزاری رایانه های دانشکده
4) شرکت در همایشها، سمینارها و کارگاههای آموزشی جهت بروزرسانی و
ارتقاء دانش حوزه نرم افزاری
5) چاپ کارت دانشجویان و اعضای هیأت علمی و پرسنل دانشگاه
6) مدیریت برگزاری ویدیو کنفرانس ها و ایجاد لینک کلاس ها و دادن دسترسی
های لازم به اساتید
7) عیب یابی و تعمیر رایانه ها و سیستم های مربوطه
|