1- تطابق کالا با برگه درخواست،بررسی کالا از نظر صحت،سلامت،صدمه دیدگی ومرغوبیت با حضور درخواست کننده کالا 2- کنترل تعداد قطعات جانبی کالاها از نظر کیفی وکمی 3- صدور قبض انباروالصاق برچسب اموال 4- کسب اطلاع از جابجایی کالاها وکنترل اموال تحویل شده قبلی از نظرصحت وسلامت در قالب فرم مربوطه هنگام جابجایی کالاهای تحویلی 5- تحویل اموال مورد جابجایی به تحویل گیرنده جدیدواخذ امضاهای لازم 6- به روز آوری فرم جا به جایی کالا،صورت برداری جدید از اموال تحویلی هر شش ماه یکبار 7-تنظیم صورت حسابهای رسیده از روی رسیدهای انبار وثبت مشخصات کامل اموال شامل: کشور سازنده،کارخانه سازنده،مدل،سریال،ابعاد ورنگ 8-ارسال صورتحسابهای رسیده هر شش ماه یکبار به مدیریت امور مالی دانشگاه 9-پیگیری مغایرتهای احتمالی دراموال شبکه تاحصول نتیجه 10-ثبت دفاتر اموال پس از اعلام وصول مبنی بر صحت صورتحسابهای رسیده 11-تنظیم سند انتقال اموال خارج شده از واحد وارسال آن به اداره اموال دانشگاه 12-تهیه صورت حسابهای فرستاده جهت اداره اموال دانشگاه 13-در صورت سرقت اموال،گزارش به مدیر واحدودر صورت کشف، کنترل از نظر سالم بودن 14-اخذ مجوز خروج برای اموال تعمیری از سوی مدیر مربوطه وکنترل آن پس از برگشت 15- پیش بینی احتیاجات واحد و اقدام به اخذ اعتبارات لازم 16- تهیه گزارشات لازم جهت مقام مافوق. 17- انجام سایر امور محوله |