۱۴۰۲ پنج شنبه ۱۱ خرداد
معرفي دفتر سوپروايزري

معرفی دفتر سوپروایزری:

دفتر سوپروایزری بیمارستان خاتم الانبیاء خفر در طبقه اول ساختمان شماره 1 و مجاور بخش زایشگاه واقع شده است.

معرفی پرسنل دفتر سوپروایزری:

اعظم هوشمند                           سمت:سوپروایزر بالینی                               مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری

مهسا مهربان                         سمت:سوپروایزر بالینی                                مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری

صغری محتشمی                   سمت :سوپروایزور بالینی                           مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری

محسن حق بین                      سمت :سوپروایزور بالینی                          مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری

 سمیرا باقری                        سمت: سوپروایزور آموزشی                          مدرک تحصیلی: کارشناس پرستاری

سمیه رضوانی                    سمت: سوپروایزور کنترل عفونت                        مدرک تحصیلی:کارشناس پرستاری

سیما خاکسار                        سمت: سوپروایزور بالینی                            مدرک تحصیلی:کارشناس پرستاری

 

شماره تماس: 54504509-071        داخلی 120 و 140

شرح وظایف سوپروایزر بالینی:

1- کسب دستور و برنامه کار از مدیر خدمات پرستاری
2-
 همکاری با مدیر پرستاری در تنظیم و تدوین اهداف و خط مشی­های واحدهای ذیربط با همکاری سایر مسئولین
3-ارائه پیشنهادات لازم در جهت ایجاد تغییرات مناسب در سیستم خدمات پرستاری
4-مشارکت و همکاری در برنامه­ ریزی­های آموزشی کارکنان، مددجویان / بیماران
 
5-برنامه ریزی و هماهنگی در پذیرش و برنامه ریزی ترخیص مددجویان / بیماران

6-تهیه و تنظیم گزارشات کمی و کیفی از وضعیت موجود سرویس دهندگان، سرویس گیرندگان، عملکرد ....واحدهای ذیربط
7-ایجاد هماهنگی بین واحدهای مختلف مرکز جهت ارائه خدمات مطلوب درواحدهای ذیربط
8-تشخیص نیازها و مشکلات موجود در واحدهای مرتبط پرستاری (مربوط به کارکنان مددجویان / بیماران، محیط و ....) و اقدام جهت حل آنها
9-مشارکت در توزیع کارکنان پرستاری بر اساس توانائیها و نیازها در واحدها و شیفتهای مختلف
10-
 ایجاد شرایط کاری مناسب و حسن تفاهم مابین افراد
11- شرکت در برنامه­های آموزشی به منظور ارتقای سطح آگاهی و مهارت خود در جهت ارائه روشهای موثرتر
12- تامین و ایجاد شرایط مناسب و اقدام در زمان بروز فوریتها(تأمین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات و ...)
 
13-
 هماهنگی درارجاع مددجو به خانواده، مرکز بهداشتی، درمانی، توانبخشی و ...
14-نظارت و کنترل مستمر بر رفتار شغلی کارکنان پرستاری(رعایت مقررات اداری / رعایت ضوابط کاری، اخلاقی و ...)

15-نظارت و کنترل مستمر بر نحوه ارائه خدمات پرستاری مبتنی بر استانداردها با استفاده از ابزرا مناسب(چک لیست و ...)
16-
 بازدید مستمر از واحدهای مرتبط بمنظور حصول اطمینان ازحسن ارائه خدمات ، ثبت و ارائه گزارش به مافوق
17-هدایت کارکنان در جهت ارتقاء سطح کیفی مراقتبها
18-ارائه راهنماییهای لازم به کارکنان، کمک و حمایت از آنها
19-مشارکت و همکاری درجهت تأمین نیازهای آموزشی کارکنان شامل: آشناسازی کارکنان جدید الورود با مقررات، خط مشی­ها، شرح وظایف و ...
 
20-ثبت حوادث، وقایع غیرمترقبه، آمار(بیماران بد حال، پذیرفته شد، ترخیصی، فوت شده و....) وگزارش به مافوق
21-ارزشیابی مستمر کارکنان بر طبق عوامل عملکردی، رفتارهای شغلی و اخلاقی
22-
  همکاری و مشارکت در ارزشیابی اثر بخشی خدمات از طریق: حسابرسی کیفی / بررسی رضایتمندی مددجویان/ بررسی رضایت مندی کارکنان
23-
 همکاری و مشارکت در ارزشیابی تأثیر برنامه­های آموزشی بر کیفیت ارائه خدمات پرستاری
24-
 همکاری و مشارکت درارزشیابی برنامه­ها و خط مشی­های مدون، جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده
25-کنترل و نظارت مستمر بر چگونگی مصرف و نگهداری تجهیزات، داروها و ....
26-انجام سایر امور محوله طبق دستور مافوق

تاریخ :
1401/08/21
تعداد بازدید:
2622
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal