صفحه نخست دانشگاه
دوباره تلاش کنید
۱۴۰۲ سه شنبه ۱۶ خرداد
ورود اعضا
Rss
INTERNATIONAL
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلي
درباره
درباره ما
پرسنل كتابخانه
گالری تصاویر
شابكا
نقشه سايت
تماس با ما
خدمات كتابخانه
شرح خدمات
منابع خریداری شده در سال 1400
منابع خریداری شده در سال 1398
خدمات مشاوره و اطلاع رسانی پزشکی
فهرست منابع كتابخانه
راهنماي خدمات كتابخانه
راهنمای آموزشی خدمات کتابخانه
راهنمای آموزشی استفاده سالن مطالعه
راهنمای آموزشی عضویت در پورتال کتابخانه آریان
آيين نامه
آیین نامه عضویت
آيين نامه وجين
آیین نامه خدمات کتابخانه
کتابخانه الکترونیک
بانك هاي اطلاعاتي (Databases)
مجلات الکترونیک (E-Journals)
کتب الکترونیک (E-Book)
منابع پزشکی مبتنی بر شواهد (ٍEvidence-Based Medicine Resources)
فیلم ها و منابع چند رسانه ای (Multimedias)
منابع داخلی (Local Resources)
منابع الکترونیک رایگان (Free Medical Resources)
راهنماهاي آموزشي
فرآيندها
گزارش عملكرد
گزارش عملکرد کتابخانه PDF
گزارش عملکرد کتابخانه HTML
سال 1401
6 ماهه دوم سال 1400
6 ماهه اول سال 1400
پرسش از كتابدار
کتابخانه های تابعه و مراکز تحقیقاتی
كتابخانه بيمارستان پيمانيه
كتابخانه بيمارستان مطهري
كتابخانه دانشكده پرستاري
مجله علوم پزشکی پارس
مجله آموزش و اخلاق در پرستاری
مرکز تحقیقات زئونوز
مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت
مرکز تحقیقات بیماریهای غیر واگیر
مدیریت بحران
گزارش فعالیت های انجام شده کتابخانه در مدیریت بحران
دستورالعمل رعایت مجموعه مقررات ایمنی و امنیتی کتابخانه
مدیریت بحران مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی
مسئولین و تلفنهای تماس ضروری مدیریت بحران در دانشگاه و کتابخانه
منابع و مدارک مرتبط با مدیریت بحران
اخبار مربوط به مدیریت بحران در کتابخانه
شمارههای تماس ضروری
سایر
گروه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی وزارت
وبسایت مراکز تحقیقاتی مصوب قطعی
آیین نامه عضویت
آیین نامه عضویت
شرایط امانت مدارک
1. هنگام امانت گرفتن از پروفایل شخص دیگری نمی توان استفاده کرد.
2. مدت امانت کتاب 7 روز می باشد و در صورت رزرو نبودن کتاب مورد نظر یک هفته دیگر قابل تمدید می باشد.
3. مدت امانت موارد درسی می تواند با توجه به نیاز مراجعین , به تشخیص کتابخانه کاهش یابد.
4. برای تمدید جهت امانت , عضو لازم نیست کتاب خود را همراه داشته باشد , یک کتب در صورت نداشتن متقاضی دو نوبت قابل تمدید می باشد.
5. در صورتی که کتابهای امانت داده شده در تاریخ مقرر به کتابخانه تحویل داده نشوند بار اول مدت 2 هفته بار دوم به مدت یک ماه و بار سوم به مدت یک ترم امانت گیرنده از دریافت کتاب محروم خواهد شد.
6. در صورت گم شدن منابع کتاب و یا وارد کردن خسارت به منابع کتابخانه و یا تاخیر در برگشت کتب اعضاء ملزم به جریمه تعیین شده از طرف کتابخانه می باشند.
7. در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمینه خروج بدون مجوز کتب , نشریات و سایر منابع از کتابخانه , عضویت فرد یا افراد خاطی معلق و به کمیته انضباطی دانشگاه اعلام و پیگیری خواهد شد.
8. مجموعه CD ها در محل کتابخانه موجود می باشد دانشجویان در صورت نیاز می توانند CD مورد نیاز را از طریق میز امانت دریافت نمایند.
9. امانت گیرنده مجاز نیست کتاب امانت گرفته شده را به دیگران واگذار نماید.
10. ساعات کار کتابخانه از 7:30 صبح تا 8 بعد از ظهر می باشد.
11. مجلات فارسی و لاتین و کتب مرجع تنها در سالن کتابخانه قابل استفاده هستند و به هیچ وجه امانت داده نمی شوند.
تعداد مدارک و مدت امانت کتابها
امانت کتاب و سایر مدارک فقط در قبال ارائه کارت عضویت کتابخانه میسر می باشد.
تعداد مدارک و مدت امانت کتابها در کتابخانه دانشکده پزشکی و دانشکده پرستاری و پیراپزشکی دارای سیستم امانت مشترک می باشند، بشرح زیر خواهد بود:
• اعضای هیئت علمی و مدرسین 10 مدرک 15 روز
• دانشجویان کارشناسی ارشد 5 مدرک 7روز
• دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی 5 مدرک 7 روز
• کارکنان 5 مدرک 7 روز
مدت عضویت
1- دانشجویان: در مدت اشتغال به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی جهرم
2-کارکنان رسمی و پیمانی: در مدت اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی جهرم
3-کارکنان قراردادی: به مدت قرارداد، تمدید عضویت با رویت آخرین حکم کارگزینی توسط مسئولین بخش امانت کتابخانه
4- کارکنان طرح و نظام وظیفه: به مدت طرح و خدمت نظام وظیفه در دانشگاه علوم پزشکی جهرم
5- اعضای هیئت علمی رسمی و پیمانی : در مدت اشتغال در دانشگاه علوم پزشکی جهرم
6- اعضای هیئت علمی طرح و نظام وظیفه : به مدت طرح و خدمت نظام وظیفه در دانشگاه علوم پزشکی جهرم
مدارک مورد نیازجهت عضویت
ه 1- تکمیل و ارسال فرم عضویت مربوط به کتابخانه
2- ارسال معرفی نامه کارکنان از محل کار با امضای بالاترین مقام مسئول (معاونین، روسای دانشکده ها و بیمارستان های مطهری و پیمانیه ، شبکه های بهداشت ) از طریق اتوماسیون اداری
3- ارسال معرفی نامه اعضای هیات علمی از کارگزینی
4- ارائه یک قطعه عکس
این آیین نامه در تاریخ 1397/04/25 به تصویب شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم رسیده است و قابل اجرا می باشد.
تاریخ :
1401/01/20
تعداد بازدید:
10851
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به
دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم
مي باشد.
آزمون آنلاین
کتابخانه مرکزی
تور مجازی
ارتباط با ما
راهنماي نرم افزار كتابخانه پارس آذرخش
×
ورود اعضاء
Powered by
Dorsa
Portal