۱۴۰۱ يکشنبه ۱۰ مهر
اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1400


پذیرفته شده گرامی رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی جهرم :

 با عرض سلام و تبریک به مناسبت موفقیت شما در آزمون سراسری ورود به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، نحوه اقدام، زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام به شرح زیر اعلام می گردد:

توجه 1 : همه مراحل ثبت نام در دانشگاه علوم پزشکی جهرم به صورت الکترونیکی بوده و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

توجه 2: پس از انجام ثبت نام الکترونیکی و در صورت تائید ثبت نام توسط کارشناسان، نامه معرفی  به معاونت آموزشی دانشکده محل تحصیل شما ارسال خواهد شد.

توجه 3: مسئولیت صحت کلیه اطلاعات ارسال شده از طریق ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو است. در صورت ارسال اطلاعات و مدارک و مستندات غیر واقعی، ثبت نام شما در هرمرحله از تحصیل کان لم یکن گردیده و دانشگاه علوم پزشکی  جهرم  مسئولیتی در این موارد ندارد.

توجه4: جهت انجام ثبت نام از ساعت 8 صبح روز شنبه 1400/07/10 لغایت ساعت 23 روز دوشنبه 1400/07/12به سایت hamava.jums.ac.ir   مراجعه نمایید. لطفا توجه فرمایید که عدم اقدام در موعد اعلام شده برای ثبت نام به طریقی که در این اطلاعیه مشخص گردیده به منزله انصراف از تحصیل قلمداد می گردد.

 

توجه 5: جهت ورود به سایت ثبت نام الکترونیکی از کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایید .

 

مدارک لازم جهت ثبت‌ نام الکترونیکی

1 همه صفحات شناسنامه (حجم هر فایل حداکثر200 کیلوبایت). به شکل جداگانه اسکن و بارگذاری گردد.

2 عکس رنگی زمینه سفید 4*3 (حجم فایل حداکثر 32 کیلوبایت)

3 پشت و روی کارت ملی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت). به شکل جداگانه اسکن و بارگذاری گردد.

4 مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه شامل یکی از مدارک زیر(ویژه آقایان) :

-          تصویر کارت پایان خدمت هوشمند یا کارت معافیت دائم هوشمند(کفالت،ایثارگران و موارد خاص)

-          تصویر برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی،کفالت و سایر ...) در مدت اعتبار آن

-                   ارائه برگ معافیت تحصیلی نظام وظیفه

دانش آموزان سال آخر دوره نظام آموزشی جدید (3-3-6) به شرط اتمام تحصیل حداکثر تا 20 سالگی می بایست جهت دریافت معافیت تحصیلی به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی services.epolice.ir  مراجعه و پس از دریافت معافیت تحصیلی بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.جهت مشاهده راهنمای دریافت معافیت تحصیلی بر روی لینک روبرو کلیک نمایید.(راهنمای تصویری دریافت معافیت تحصیلی)

تذکر مهم 1: مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و درصورت قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نگردیده و دانشگاه مجاز به ثبت نام از آنان نیست.

تذکر مهم 2: ترخیص سربازان حین خدمت صرفا جهت تحصیل در مقطع کارشناسی و بالاتر مجاز بوده و ترخیص آنان جهت تحصیل در مقطع کاردانی مجاز نیست .جهت انجام امور ترخیص از خدمت به درگاه خدمات الکترونیکی انتظامی به نشانی services.epolice.ir مراجعه و پس از انجام امور مربوطه و اخذ برگه معافیت تحصیلی جهت ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایید. بدیهی است این دانشگاه هیچگونه مسئولیتی در زمینه ترخیص یا معافیت تحصیلی مشمولین در حال انجام خدمت نظام وظیفه برعهده نخواهد داشت.

تذکر مهم 3: دانشجویان انصرافی در صورتی که در سقف سنوات تحصیلی اولیه، انصراف داده و همچنین از تاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلی تا زمان پذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد ، مشروط بر اینکه قبلا (از تاریخ 22/8/1390 به بعد ) از امتیاز یکبار انصراف استفاده نکرده باشند ، مجاز به ثبت نام هستند.

5- پذیرفته شدگان بر اساس نظام آموزشی خود (نظام آموزشی جدید 3-3-6 - سالی واحدی یا ترمی واحدی) مدارک زیر را در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند:

نظام آموزشی جدید (3-3-6): تصویر مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه با مهر و امضای مدیر دبیرستان- فرم 602 (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه های دهم تا دوازدهم) با مهر و امضای مدیر دبیرستان« نمونه فرم »- تصویر کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا اداره آموزش و پرورش

-          نظام سالی واحدی   یا   ترمی واحدی: تصویر مدرک یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش دانشگاهی-تصویر مدرک و یا گواهی دیپلم با مهر و امضای مدیر دبیرستان-تصویر کارنامه تحصیلی دیپلم با امضا و مهر دبیرستان یا آموزش و پرورش-تصویر کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی با امضا و مهر دبیرستان یا آموزش و پرورش

-          دانشجویان انصرافی دوره روزانه دانشگا ها و موسسات آموزش عالی با تاریخ انصراف از تحصیل حداکثر تا تاریخ 25/12/1399 لازم است علاوه بر اسکن مدارک قید شده در بند -5 فرم انصراف از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تایید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری یا مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی را نیز اسکن نمایند.دانشجویانی که به هر دلیل تا تاریخ 25/12/1399 نسبت به انصراف قطعی و انجام تسویه حساب با دانشگاه اقدام ننموده اند مجاز به ثبت نام نیستند . « نمونه فرم انصراف قطعی »

6 : بارگذاری کارت واکسیناسیون کووید 19 الزامی میباشد حتی در صورت تزریق دوز اول  

 

 

7- فرم های تعهد شماره 1، شماره 4 و شماره 6 « جهت دریافت فرم ها کلیک کنید » (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          (فرم شماره 1)- فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور-تکمیل و بارگذاری این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است.

-          (فرم شماره 4 ) - پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه پزشکی در سهمیه های منطقه 1 و رزمندگان و ایثارگران می بایست فرم شماره 4 را تکمیل و بارگذاری نمایند.

-          (فرم شماره 6) - پذیرفته شدگان رشته های مختلف گروه پزشکی در سهمیه های مناطق 2 و 3 می بایست فرم شماره 6 را تکمیل و بارگذاری نمایند.

      تذکر: پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز) نیازی به تکمیل فرم های شماره 4 و 6 ندارند.

 8- فرم اظهاریه تأیید صحت سلامت « دریافت فرم »   (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          ابتدا این فرم را پرینت و پس از تکمیل فرم را اسکن نموده و بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایید.

-          تکمیل و بارگذاری این فرم برای همه پذیرفته شدگان الزامی است.

 9- کلیه پذیرفته شدگان می بایست جهت درخواست تاییدیه تحصیلی به سایت https://emt.medu.ir  مراجعه نموده وپس از تکمیل اطلاعات و ارسال درخواست ، کد پیگیری را چاپ و آن را بر روی سامانه ثبت نام الکترونیک بارگذاری نمایید .(حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت) « فایل راهنمای دریافت تاییدیه تحصیلی »  

-          توجه داشته باشید در هنگام ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی ، دانشگاه محل تحصیل یا سازمان استعلام گیرنده خود را "دانشگاه علوم پزشکی جهرم" انتخاب نمایید.

10 - کارنامه کنکور سراسری (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)- « نمونه کارنامه »  

11 فرم اطلاعات فردی ، تحصیلی و شغلی (حجم فایل حداکثر 200 کیلوبایت)

-          پس از تکمیل اطلاعات شناسنامه ای خانوادگی-مقاطع تحصیلی پایه در « سامانه ثبت نام الکترونیک »   نسبت به چاپ فرم مربوطه اقدام و پس از امضاء به همراه سایر مدارک به این مرکز ارسال نمائید. « نمونه فرم »

 12 فرم مشخصات دانشجویی دانشکده

نکات مهم:

نکته 1 : باتوجه به شیوع بیماری کووید 19 در سطح کشور و به منظور حفظ سلامتی پذیرفته شدگان ، ثبت نام آزمون سراسری در دانشگاه علوم پزشکی جهرم به صورت کاملا غیر حضوری صورت می گیرد. بدین منظور کلیه پذیرفته شدگان می بایست مدارک مشروحه فوق را در تاریخ های ذکر شده از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک اسکن ، بارگذاری ، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند.

 

 نکته 2 : پذیرفته شدگان ظرفیت مازاد (شهریه پرداز)  رشته های پزشکی می بایست مبلغ 90 میلیون ریال (معادل نه میلیون تومان) بصورت علی الحساب به عنوان شهریه نیمسال اول به شماره حساب درآمد اختصاصی دانشگاه به شماره شبا IR170120000000004601608010 بانک ملت و یا به شماره حساب 4601608010 بانک ملت حساب اختصاصی در آمد دانشگاه علوم پزشکی جهرم واریز و تصویر پرداخت فیش واریزی به ادرس  نمایند. آدرس فارس جهرم انتهای خیابان استاد مطهری سایت پردیس کد پستی 7414846199 ارسال نمایند.

 

نکته 3 : با توجه به اینکه فرایند ثبت نام به صورت غیر حضوری انجام میگردد، لازم است نسخه اصلی کلیه مدارک بارگذاری شده و تصویر شناسنامه و کارت ملی از طریق اداره پست به آدرس دانشگاه ارسال گردد.

 

در خصوص مرسوله پستی لطفا موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

- لطفا بر روی پاکت پستی با خط خوانا « نام و نام خانوادگی - کد ملی - رشته قبولی و عبارت (مربوط به ثبت نام کنکور سراسری سال 1400 )»  را درج نمایید .

- مرسوله را از طریق پست پیشتاز ارسال و با توجه به اینکه حاوی مدارک اصل می باشد نسبت به بیمه نمودن مرسوله پستی اقدام نمایید.

- این مدیریت در قبال مرسولاتی که به هر دلیل از طریق اداره پست به این مدیریت تحویل نگردد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

نکته 4 : پذیرفته شدگان محترم می بایست مدارک ثبت نامی را به آدرس : جهرم دانشگاه علوم پزشکی جهرم بالاتر از بیمارستان استاد مطهری جاده قدیم لار کد پستی 46199-74148 پست نموده و رسید ارسال مدارک را به همراه رسید کد رهگیری تائیدیه ی تحصیلی اسکن به این مرکز همراه با مدارک ارسال نمایند.

نکته 5 : کلیه پذیرفته شدگان برای هر دو نوبت مهرماه و بهمن ماه 1400 در همه رشته های تحصیلی باید در زمان اعلام شده فوق ثبت نام نمایند. عدم انجام ثبت نام الکترونیک و عدم ارسال مدارک پستی در بازه زمانی تعیین شده به منزله انصراف بوده و بلافاصله پس از تاریخ‌‌های اعلام شده اسامی ‌افرادی که ثبت نام نکرده اند به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌گردد.

 

نکته 6 : جهت انجام امور خود صرفا در زمان های اعلام شده اقدام فرمایید . سامانه ثبت نام در پایان مهلت اعلام شده بسته خواهد شد.

نکته 7 : هنگام ثبت نام الکترونیک عجله نکنید و پس از مطالعه ی دقیق اطلاعیه ی ثبت نام و آماده کردن مدارک نسبت به ثبت نام الکترونیکی در تاریخ های اعلام شده اقدام نمایید.

نکته 8 : ترجیحا مدارک لازم با استفاده از اسکنر اسکن گردد. در صورت استفاده از امکانات تلفن همراه از نرم افزار های اسکن (cam scan) استفاده نمایید و از مدارک عکس گرفته نشود. مدارکی که به ترتیب ذکر شده تهیه نگردیده باشد حتی در صورت بارگزاری پذیرفته نخواهد گردید و ثبت نام شما ناقص خواهد ماند.

نکته 9 : کارت دانشجویی در صورت تایید نهایی ثبت نام و انتخاب واحد، صادر و در اولین مراجعه حضوری دانشجویان به دانشکده از طریق حراست تحویل داده خواهد شد.

نکته 10 : « دانشجویان مرد »  که مشمول نظام وظیفه می باشند می بایست در حین انجام ثبت نام و قبل از شروع به تحصیل نسبت به اخذ « معافیت تحصیلی »  اقدام نموده و برگه معافیت تحصیلی را بر روی سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند. پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به دریافت معافیت تحصیلی نشوند مجاز به تحصیل نمی باشند.

نکته 11: با توجه به اینکه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری برای همه پذیرفته شدگان از طرف سازمان سنجش آموزش کشور « کارنامه سبز »  صادر میگردد و ممکن است بر اساس این کارنامه در یک یا چند رشته در همین دانشگاه یا سایر دانشگاه های کشور پس از رشته فعلی که در آن به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام گردیده اید نیز دارای حداقل نمره قبولی باشید ، امکان دارد این سوال در ذهن شما به وجود آید که آیا بر این اساس می توان بلافاصله متقاضی انتقال یا تغییر رشته بود؟!

پذیرفته شده گرامی: « کارنامه سبز »  صرفا جهت اطلاع داوطلبین آزمون سراسری صادر شده است و هیچ گونه حقی برای داوطلب برای پذیرش در رشته محل هایی که واجد حداقل نمره قبولی است و هیچ الزامی برای دانشگاه محل پذیرش اولیه (دانشگاه مبداء) و یا دانشگاه مورد تقاضا (دانشگاه مقصد) مبنی بر موافقت با انتقال یا تغییر رشته ایجاد نمی نماید. بر اساس آیین نامه های آموزشی هرگونه درخواست تغییر رشته و انتقال در صورت کسب موافقت دانشگاه مبداء و مقصد پس از گذراندن حداقل دو نیمسال از شروع تحصیل امکان پذیر است.

نکته 12 : دانشجویان جدیدالورود میتوانند جهت ثبت نام الکترونیکی کتابخانه های دانشگاه به ادرس زیر مراجعه نمایند http://lib.jums.ac.ir/SigningUp?returnUrl=%2F

 

نکته 13 : بارگذاری کارت واکسیناسیون کووید 19 الزامی میباشد حتی در صورت تزریق دوز اول

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم  


 

تاریخ:
1400/07/07
تعداد بازدید:
4839
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal