بيانيه توافق سطح خدمت تارنماي دانشگاه علوم پزشكي جهرم
مراجعين محترم؛
بدين وسيله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه علوم پزشكي جهرم به آگاهي عزيزان مي رسد:
1- اين تارنما مجهز به امكان دريافت درخواست ها و شكايات شما متقاضيان گرامي از طريق مراجعه به بخش
اداره بازرسي و پاسخگويي به شكايات، و تكميل فرم درج شكايات يا فرم الكترونيكي ثبت شكايات در وبگاه اداره بازرسي و پاسخگويي به شكايات منوي پاسخگويي به شكايات مي باشد ؛ همچنين امكان تماس با مركز ملي پاسخگويي و رسيدگي به شكايات بهداشتي درماني 1690 و مركز پاسخگويي سلامت1490و مركز پاسخگويي پزشك خانواده 1590 و يا شماره تلفن 54341010 فراهم است.
2- حوزه پاسخگويي ميز خدمت - براي برقراري ارتباط با رياست دانشگاه از طريق سامانه پيام كوتاه دفتر رياست 10007393و يا منوي ارتباط با ما در وبگاه رياست و روابط عمومي- منوي روابط عمومي اقدام فرماييد و براي برقراري ارتباط با ساير حوزه ها به بخش ارتباط با ما در وبگاه مربوطه مراجعه فرماييد.
3- به محض ثبت درخواست سعي ميگردد در كوتاه ترين زمان نتيجه پيگيري مطرح شده به متقاضي اعلام گردد.
4- جهت بهره مندي از خدمات تفكيك شده هر بخش، به وبگاه مربوطه (مانند: بيمارستان، دانشكده، معاونت و...) مراجعه نماييد.