۱۳۹۹ جمعه ۲۴ مرداد
راهنماي خدمات كتابخانه

"راهنماي استفاده كاربران از خدمات كتابخانه پرستاري و پيراپزشكي "

 

Ø     قوانين و شرايط امانت در كتابخانه:

 

1.      كاربر براي امانت گرفتن كتاب حتما بايد عضو كتابخانه باشد و مجاز نيست كه از پروفايل شخص ديگري استفاده كند؛

2.      مدت امانت كتاب 7 روز مي باشد و در صورت رزرو نبودن كتاب مورد نظر يك هفته ديگر قابل تمديد مي باشد؛

3.      مدت امانت موارد درسي مي تواند با توجه به نياز مراجعين , به تشخيص كتابخانه كاهش يابد؛

4.      براي تمديد جهت امانت , عضو لازم نيست كتاب خود را همراه داشته باشد , يك كتب در صورت نداشتن متقاضي دو نوبت قابل تمديد مي باشد؛

5.      در صورتي كه كتابهاي امانت داده شده در تاريخ مقرر به كتابخانه تحويل داده نشوند بار اول مدت 2 هفته بار دوم به مدت يك ماه و بار سوم به مدت يك ترم امانت گيرنده از دريافت كتاب محروم خواهد شد؛

6.      در صورت گم شدن منابع كتاب و يا وارد كردن خسارت به منابع كتابخانه و يا تاخير در برگشت كتب اعضاء ملزم به جريمه تعيين شده از طرف كتابخانه مي باشند؛

7.      در صورت مشاهده هر گونه تخلف در زمينه خروج بدون مجوز كتب , نشريات و ساير منابع از كتابخانه , عضويت فرد يا افراد خاطي معلق و به كميته انضباطي دانشگاه اعلام و پيگيري خواهد شد؛

8.      مجموعه CD ها در محل كتابخانه موجود مي باشد دانشجويان در صورت نياز مي توانند CD مورد نياز را از طريق ميز امانت دريافت نمايند؛

9.      ساعات كار كتابخانه دانشكده پرستاري و پيراپزشكي از 7:30 صبح تا 5 بعد از ظهر مي باشد؛

10. مجلات فارسي و لاتين و كتب مرجع تنها در سالن كتابخانه قابل استفاده هستند و به هيچ وجه امانت داده نمي شوند؛

 

 

Ø     منابع كتابخانه:

شامل كتب فارسي و لاتين چاپي و الكترونيكي،مجلات چاپي و الكترونيكي، ،سي دي و فيلم‌هاي آموزشي و ... مي باشد.

 

 

Ø      تعداد مدارك مجاز براي امانت كتاب:

اساتيد و اعضاي هيئت علمي 12 مدرك

دانشجويان كارشناسي ارشد 8 مدرك

دانشجويان استعداد درخشان  8 مدرك

دانشجويان پرستاري، هوشبري، اتاق عمل 5 مدرك

كاركنان 3 مدرك

 

Ø     مدارك مورد نيازجهت عضويت:

1- تكميل و ارسال فرم عضويت مربوط به كتابخانه

2- ارسال معرفي نامه كاركنان از محل كار با امضاي بالاترين مقام مسئول (معاونين، روساي دانشكده ها و بيمارستان هاي مطهري و پيمانيه ، شبكه هاي بهداشت ) از طريق اتوماسيون اداري

3- ارسال معرفي نامه اعضاي هيات علمي از كارگزيني

4- ارائه يك قطعه عكس

 

 

دانلود فايل ورد...دانلود فايل pdf

تاریخ :
1398/04/05
تعداد بازدید:
208
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal