۱۳۹۹ جمعه ۱۶ خرداد
معرفي كارشناس

 

تصویر

معرفی

 

نام و نام خانوادگی: محمد رحمانیان

سمت: مدیر روابط عمومی

داخلی: 54449900

پست الکترونیک: Mohammadrahmanian115@gmail.com

 

سوابق

 

مدرک :کارشناس پرستاری

سال اخذ مدرک : 1386

سابقه خدمت:

5 سال بعنوان تکنسین فوریتهای پزشکی جاده ای و شهری

4 سال مسئول کنترل کیفی و نظارت و ارزیابی (همچنین تکنسین فوریتها)

تدوین و را اندازی سیستم کنترل کیف و نظارت در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی

1 سال مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی(تکنسین فوریتهای پزشکی زمینی و3 ماه هوایی)

 

شرح وظایف

 


• سنجش‌ افکار عمومی‌ درون‌ سازمانی‌ به‌ منظور بازیابی‌ مسائل‌ و ارائه‌ راه‌کارهای‌ مناسب‌ به‌ مدیریت‌.

• طراحی‌ و اجرای‌ نظام‌ گردآوری‌ پیشنهادهای‌ کارکنان‌ به‌ منظور ترغیب‌ کارکنان‌ به‌ مشارکت‌ هرچه‌مؤثرتر در بهبود جریان‌ امور سازمان‌.

• نقد و بررسی‌ بازتاب‌ فعالیتهای‌ سازمان‌ در نظر اقشار مردم‌ بویژه‌ نخبگان‌، رسانه‌ها و دستگاهها از یکسوو مدیران‌ و کارکنان‌ از سوی‌ دیگر و ارائه‌ گزارش‌ آن‌ به‌ مدیریت‌.

• تهیه‌ گزارشهای‌ تحلیلی‌ ادواری‌ (ماهانه‌/فصلی‌/سالانه‌) از افکار عمومی‌ داخل‌ و خارج‌ از سازمان‌ برای‌ارائه‌ به‌ مدیریت‌.

• تدوین برنامه عملیاتی سالانه روابط عمومی

• تهیه‌ گزارشهای‌ عملکرد دوره‌ای‌ از فعالیتهای‌ روابط عمومی‌.

• تدارک‌ تمهیدات‌ و اقدامات‌ لازم‌ برای‌ راهنمایی‌ ارباب‌ رجوع‌ و تسهیل‌ دسترسی‌ به‌ مراکز و مسئولان‌سازمان‌.

• برنامه‌ریزی‌ و اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌ درباره‌ عملکرد سازمان‌ به‌ انگیزه‌ تنویر افکار عمومی‌.

• انتشار بروشورهای فشرده عملکرد سازمان در اندازه های مناسب برای عرضه در نمایشگاه و سمینارها و ارسال به مطبوعات ،هنرمندان ، مسئولان ، نخبگان جامعه ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سایر اندیشمندان جامعه

• تدوین‌ برنامه‌ ادواری مصاحبه‌های‌ مسئولان‌ سازمان‌ با مطبوعات‌، متناسب‌ با اولویتهای‌ سازمانی‌ ونیازهای‌ افکار عمومی‌.

• تهیه و تنظیم مقاله ها، اخبار و گزارش های مورد نیاز نشریات

شرکت در برنامه های رادیو و تلویزیون جهت آشنایی مردم با اورژانس

• تهیه و انتشاراخبارحوادث ویژه

• ارائه تصاویروفیلمهای تهیه شده به اصحاب خبربرای درج دراخبارمرتبط بامرکز

• برگزاری میز گردهای تلویزیونی و مطبوعاتی به صورت فصلی جهت انعکاس عملکرد اورژانس به مردم

• ایجاد ارتباط احسن‌ با مطبوعات‌، رادیو، تلویزیون‌ و خبرگزاری‌ها و بهره‌برداری‌ بهینه‌ از آنها برای‌اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌.

• مشارکت‌ در برگزاری‌ سمینارها و گردهمایی‌ تخصصی‌ و عمومی‌ سازمان‌.

• پوشش‌ تبلیغی‌ ساختمانها و فضاهای‌ عمومی‌ سازمان‌ در گرامیداشت‌ ایام‌ و مناسبتهای‌ ویژه‌.

• تدوین‌ و اجرای‌ طرح‌ جامع‌ تبلیغات‌ برای‌ فضاسازی‌ فرهنگی‌ - تبلیغی‌ در ساختمانها و محوطه‌ها.

• مدیریت‌ نمایشگاهها (سالانه‌، دائمی‌ و ...) درخارج ‌وداخل‌سازمان‌.

• تهیه‌، تدوین‌ و اجرای‌ تقویم‌ مراسم‌ داخل‌ سازمان‌.

• تدوین تقویم سالانه مراسم و نمایشگاه های داخل و خارج از سازمان

• تدوین‌ و انتشار خلاصه‌ عملکرد سالانه‌ سازمان‌ برای‌ ارائه‌ به‌ افکار عمومی

• اجرای روابط عمومی الکترونیک به وسیله پایگاه اینترنتی

 
 
 
 
 
تاریخ :
1399/03/10
تعداد بازدید:
1738
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal