۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ شهريور
شرح وظايف

 

1-    ثبت دفتر اعتبارات و نگهداري و كنترل اعتبارات دريافتي از سوي وزارت متبوع

2-    تطابق اسناد هزينه با موافقت نامه ها و آئين نامه ها و دستورالعملها

3-    ارائه گزارش عملكرد اعتبارات در مقاطع مختلف زماني به مافوق

4-    انجام امور مربوط به گرفتن تراز و بستن حسابها با همكاري و هماهنگي با اداره دفترداري و تنظيم حسابها

5-    بررسي و تعيين كد اعتبار كليه درخواستهاي هزينه اي و سرمايه اي كه تعهد پرداخت ايجاد مي نمايد و يا منجر به پرداخت مي شود.

6-    اقدام لازم جهت صدور اسناد حسابداري ابلاغ و تخصيص بودجه

7-    گردآوري منابع لازم به منظور انجام اظهارنظر درخصوص تامين اعتبار اقلام درخواستي 

8-    جمع آوري درآمدهاي وصولي وانتقال آن به حساب درآمد خزانه

9-    درخواست وجه درآمدهاي ارسال شده به خزانه وانتقال آن به حساب پرداخت قابل برداشت درآمدهاي اختصاصي دانشگاه

10-        جمع آوري درآمدهاي وصولي خانه هاي سازماني وابلاغ آن به مديريت بودجه

11-        هماهنگي وتدوين برنامه هاي زمانبندي با خزانه جهت انتقال درآمدهاي دانشگاه به حساب هاي درآمدي خزانه در دوره هاي معين

12-        انجام ساير امور محوله طب دستور مقامات مافوق


دانلود فايل ورد...دانلود فايل
pdf

تاریخ :
1396/01/06
تعداد بازدید:
195
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal