۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور
شرح وظايف

 

شرح وظايف پرسنل امور اداري

1-مكاتبات  اداري پرسنل دانشگاه

2- صدورابلاغ وپيگيري

3-اعلام شروع بكار وتغيير محل خدمت

4-مكاتبات تسويه حساب وپايان كار

5-گواهي انجام كار

6-ارزشيابي پرسنل

7-آمار كل معاونت ها

8-ثبت و نظارت بر مرخصي هاي استعلاجي 

9-نظارت بر سيستم حضور وغياب درمانگاهها تخليه اطلاعات دستگاههاي حضور وغياب  ، پيگيري ورفع خرابي دستگاههاي تايمكس و كنترل گزارش‌هاي حضور و غياب كاركنان ، رفع نواقص موجود در حضور و غياب پرسنلي

10-نظارت بر واحد تايپ ،چاپ وتكثير

11-گرفتن ليست اضافه كار جمعه كار-تعطيل كار غير مستمر- بررسي حق التدريس ، تنظيم ليست‌ كارانه، محروميت از مطب،  گواهي انجام كار، ليست كشيك   و بررسي نوبت كاريها .....

12-نامه هاي كميته رفاهي

13-اجراي فرآيند نقل و انتقال و تمديد ماموريت كاركنان

14-به روز رساني بانك آمار و اطلاعات پرسنلي تهيه، تنظيم و گزارش گيري آمار و اطلاعات پرسنلي

15-به روزرساني شاخص هاي گزارش عملكرد كاركنان

16-تهيه و تنظيم گزارش عملكرد ساليانه

 17- تنظيم صورتجلسه و پيگيري مصوبات اداري و قوانين

18-شركت در جلسات درون بخشي و برون بخشي و راهبردي با هماهنگي مقام مافوق

19-بازديد از مراكز تابعه شهري و روستايي دانشگاه 

20-ثبت اطلاعات افراد جهت تخفيف فرانشيز پرسنلي

21-ثبت و صدور ماموريت هاي روزانه پرسنل

22-هماهنگي با واحد نقليه جهت ماموريت هاي درون شهري و برون شهري

23-صدور ژتون  غذايي جهت پرسنل  و مهمانان  در صورت نياز

24-صدور كارت شناسايي  پرسنل شاغل

25-ثبت ورود و خروج افرادي كه بدون هماهنگي  ازاداره خارج مي شوند

26-راهنمايي و پاسخگويي مسؤولانه به مراجعه كنندگان 

27-انجام ساير امور محوله در راستاي اهداف مديريت حسب دستور مقام مافوق

 

 

دانلود فايل ورد...دانلود فايل
pdf

تاریخ :
1396/01/05
تعداد بازدید:
141
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal