۱۳۹۶ شنبه ۲۷ آبان
اهداف


1- بهبود روشها و ارتقاي كيفيت خدمات

2- استفاده بهينه از فرصت ها و رفع تهديدها در حوزه خدمات پشتيباني 

3- منطقي سازي هزينه‌هاي خدمات پشتيباني واحدهاي تابعه

4- برنامه ريزي جهت افزايش كيفيت خدمات اداري و پشتيباني 
5- برنامه ريزي و ارائه طرحهاي مربوط به كنترل و كاهش هزينه هاي غير ضروري
6- سازماندهي،تعيين شرح وظايف،تقسيم كار،تعيين حدود اختيارات و تفويض اختيار در بين ادارات تابعه

7- هماهنگي و نظارت كامل به عملكرد واحدهاي تحت پوشش مديريت خدمات پشتيباني

8- پيش بيني نيازهاي دانشگاه از نظر وسايل و ملزومات اداري و فني و تعيين هزينه آنها
9- برنامه ريزي و نظارت بر عمليات تداركاتي،انبارداري،تعميرات و نگهداري ساختماني و خودروها

 
               

دانلود فايل ورد...دانلود فايل
pdf

تاریخ :
1396/01/05
تعداد بازدید:
300
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal