۱۳۹۸ يکشنبه ۱ ارديبهشت
شرح وظايف دفتر رياست

شرح وظايف دفتر رياستدانشگاه


* انجام امور اداري و دفتري رئيس دانشگاه در رابطه با ارتباطات داخلي و دانشگاهي

* دريافت مكاتبات واحدهاي دانشگاه و صدور ابلاغ كليه مكاتبات، دستورات و نظرات رئيس دانشگاه به واحدهاي دانشگاهي، موسسات و دستگاه هاي خارج از دانشگاه

* انجام هماهنگي در ملاقات هاي عمومي رئيس دانشگاه با ارباب رجوع

* انجام امور مربوط به هيات رئيسه دانشگاه

* هماهنگي در امور جاري دفتر

* انجام ساير امور محوله از سوي رئيس دانشگاه

دانلود فايل ورد...دانلود فايل pdf

تاریخ :
1396/01/03
تعداد بازدید:
391
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal