۱۳۹۶ چهارشنبه ۱ آذر
شرح وظايف
وظايف واحد پاسخگويي به شكايات 
 دريافت شكايات حضوري و مكتوب مردم (مراجعين ) از واحدها و كاركنان دانشگاه
 ررسي و تحقيق پيرامون صحت و سقم موضوع شكايات و پيگيري تا اخذ نتيجه نهايي به منظور پاسخگويي به شاكي
 بررسي و پاسخگويي در خصوص مراجعات به نهادهاي نظارتي و بازرسي
 پيگيري و اخذ نظريات و پيشنهادهاي واحدهاي تخصصي در ارتباط با شكايات واصله به منظور رسيدگي و اعلام پاسخ به شاكيان

 جمع بندي شكايات در مقاطع سه ماهه و تجزيه و تحليل علل بروز شكايات و ارائه گزارش براي رياست دانشگاه و
 سازمان بازرسي كل كشور به گونه اي كه موجب كاهش شكايات مردمي گردد .
 پيگيري از نتايج گزارش هاي تهيه شده
 پيگيري براي ارسال پاسخ به شاكيان

دانلود فايل ورد...دانلود فايل
pdf

تاریخ :
1396/01/02
تعداد بازدید:
524
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal