۱۳۹۶ دوشنبه ۱ خرداد
بيانيه توافق سطح خدمت

بيانيه توافق سطح خدمت تارنماي دانشگاه علوم پزشكي جهرم

مراجعين محترم؛

بدين وسيله توافق نامه سطح خدمات پورتال دانشگاه علوم پزشكي جهرم به آگاهي عزيزان مي رسد:

1-  اين تارنما مجهز به امكان دريافت درخواست ها و شكايات شما متقاضيان گرامي از طريق مراجعه به بخش

اداره بازرسي و پاسخگويي به شكايات، و تكميل فرم درج شكايات يا فرم الكترونيكي ثبت شكايات در وبگاه اداره بازرسي و پاسخگويي به شكايات منوي پاسخگويي به شكايات مي باشد ؛ همچنين امكان تماس با مركز ملي پاسخگويي و رسيدگي به شكايات بهداشتي درماني 1690 و مركز پاسخگويي سلامت1490و مركز پاسخگويي پزشك خانواده 1590  و يا شماره تلفن   54341010 فراهم است.

2-  حوزه پاسخگويي ميز خدمت -  براي برقراري ارتباط با رياست دانشگاه از طريق سامانه پيام كوتاه دفتر رياست 10007393و يا منوي ارتباط با ما در وبگاه رياست و روابط عمومي- منوي روابط عمومي اقدام فرماييد و براي برقراري ارتباط با ساير حوزه ها به بخش ارتباط با ما در وبگاه مربوطه مراجعه فرماييد.

3- به محض ثبت درخواست سعي ميگردد در كوتاه ترين زمان نتيجه پيگيري مطرح شده به متقاضي اعلام گردد.

4- جهت بهره مندي از خدمات تفكيك شده هر بخش، به وبگاه مربوطه (مانند: بيمارستان، دانشكده، معاونت و...) مراجعه نماييد.

5 - اين تارنما در صورت برقرار بودن زيرساخت هاي لازم مخابراتي به صورت تمام وقت در دسترس متقاضيان گرامي مي باشد، 
تاریخ :
1396/01/15
تعداد بازدید:
220
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal