۱۳۹۶ شنبه ۳ تير
سؤالات رايج
- هنگام عضويت در سامانه و با وارد كردن كد ملي پيغام"اطلاعات شما قبلا در سامانه ثبت شده"را مشاهده ميكنم؟
2- با وجود وارد كردن صحيح كد امنيتي با پيغام "كد امنيتي اشتباه است" مواجه مي شوم ؟
3- هنگام بازيابي رمز عبور از طريق ايميل موفق به دريافت رمز عبور خود نمي شوم ؟
4- هنگام بازيابي رمز عبور از طريق پيامك با مشكلاتي مواجه مي شوم ؟
5- براي اصلاح اطلاعاتي از پروفايل كه قابل ويرايش نيست،"به استثناي كد ملي" چه اقدامي بايد انجام داد ؟
6- جهت ويرايش كد ملي در سامانه چه اقدامي بايد صورت گيرد؟
7- زماني كه براي مشاهده جزئيات برنامه اقدام مي كنم ، لينك مربوطه كار نمي كند ؟
8- براي پيگيري امتيازات ثبت نشده دوره هايي كه از طريق سامانه ثبت نام و شركت كرده ام،چه كاري بايد انجام دهم؟
9- مراحل ثبت گواهي هاي بازآموزي كه قبل از راه اندازي سامانه دريافت كرده ام ، چيست؟
1- هنگام عضويت در سامانه و با وارد كردن كد ملي پيغام"اطلاعات شما قبلا در سامانه ثبت شده"را مشاهده ميكنم؟ كاربر محترم در صورت مشاهده چنين پيغامي دانشگاهي كه سامانه به شما معرفي ميكند،به عنوان مركز ميزبان شما محسوب ميشود . لذا مي توانيد جهت دريافت رمز عبور خود با آن دانشگاه تماس حاصل فرماييد 
2- با وجود وارد كردن صحيح كد امنيتي با پيغام "كد امنيتي اشتباه است" مواجه مي شوم ؟ كاربر محترم در اين صورت مي توانيد يكبار بر روي لينك "صفحه اصلي " كليك نماييد و مجددا اقدام به وارد كردن اطلاعات خود نماييد .
3- هنگام بازيابي رمز عبور از طريق ايميل موفق به دريافت رمز عبور خود نمي شوم ؟ كاربر محترم در صورتي كه ايميل شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، سيستم قادر به ارسال رمز عبور شما نمي باشد . براي اصلاح آدرس ايميل خود مي توانيد با دانشگاه مركز ميزبانتان تماس حاصل فرماييد 
4- هنگام بازيابي رمز عبور از طريق پيامك با مشكلاتي مواجه مي شوم ؟ كاربر محترم در صورت مشاهده كردن هر كدام از پيغام هاي ذيل خواهشمند است با دانشگاه مركز ميزبانتان تماس حاصل فرماييد .
  • شماره همراه وارد شده با اطلاعات ثبت شده در سامانه مطابقت ندارد .
  • سرويس بازيابي رمز عبور از طريق پيامك مركز ميزبان شما غير فعال مي باشد .
  • سرويس پيامك مركز ميزبان شما راه اندازي نشده است .


5- براي اصلاح اطلاعاتي از پروفايل كه قابل ويرايش نيست،"به استثناي كد ملي" چه اقدامي بايد انجام داد ؟ كاربر محترم در صورتي كه نام ، نام خانوادگي يا رشته تحصيلي شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، جهت ويرايش آن لازم است با دانشگاه مركز ميزبانتان تماس حاصل فرماييد 
6- جهت ويرايش كد ملي در سامانه چه اقدامي بايد صورت گيرد؟ كاربر محترم جهت اصلاح كد ملي خود خواهشمند است يك ايميل با عنوان "تصحيح كد ملي" همراه با نام ، نام خانوادگي ، كد ملي صحيح و كد ملي اشتباه به cme@niosha.co.ir ارسال نماييد . پس از اصلاح كد ملي توسط واحد پشتيباني سامانه مراتب از طريق ايميل به شما اعلام مي گردد.
7- زماني كه براي مشاهده جزئيات برنامه اقدام مي كنم ، لينك مربوطه كار نمي كند ؟ كاربر محترم براي اينكه بتوانيد جزئيات برنامه را مشاهده نماييد :
  • از مرورگر Internet Explorer نسخه 8 به بالا استفاده نماييد .
  • در صورتي كه از مرورگر Internet Explorer نسخه 9 استفاده مي كنيد ، لازم است آيكن Compatibility View فعال باشد.
  • از مرورگر Mozilla Firefox استفاده نماييد .
  • از مرورگر Google Chrome استفاده نماييد.
8- براي پيگيري امتيازات ثبت نشده دوره هايي كه از طريق سامانه ثبت نام و شركت كرده ام،چه كاري بايد انجام دهم؟ كاربر محترم در صورت مواجه شدن با چنين وضعيتي لازم است با مركز برگزار كننده آن برنامه تماس حاصل فرماييد
9- مراحل ثبت گواهي هاي بازآموزي كه قبل از راه اندازي سامانه دريافت كرده ام ، چيست؟ كاربر محترم براي ثبت امتياز گواهي هاي كسب شده مراحل ذيل را انجام دهيد :
  • به كارنامه باز آموزي خود مراجعه كنيد .
  • با توجه به نوع گواهي "فعاليتهاي آموزشي و پژوهشي، خارج از كشور ، سوابق خارج از سامانه ما قبل سال 91" از طريق لينك مربوطه اقدام به ثبت سوابق خود نماييد .
  • جهت پيگيري و تأييد امتياز سوابق ثبت شده لازم است با دانشگاه مركز ميزبانتان تماس حاصل فرماييد 
 
     
 
 
 
تاریخ :
1393/11/13
تعداد بازدید:
447
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
دانشگاه علوم پزشکی جهرم
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal