۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ آبان
ميز خدمت
جلسه بررسي مشكلات ميز خدمت در دانشگاه برگزار گرديد
جلسه بررسي مشكلات ميز خدمت دانشگاه امروز 11 مهر ماه 97 با حضور معاون توسعه و مديريت منابع و مديران معاونت هاي دانشگاه و بيمارستان ها در سالن شهيد ايرانمنش دانشگاه برگزار گرديد.
جلسه بررسي مشكلات ميز خدمت دانشگاه امروز 11 مهر ماه 97 با حضور معاون توسعه و مديريت منابع و مديران معاونت هاي دانشگاه و بيمارستان ها در سالن شهيد ايرانمنش دانشگاه برگزار گرديد.

دكتر مهدي مصلي نژاد معاون توسعه و مديريت منابع دانشگاه اظهار داشت: راه اندازي ميز خدمت در دستگاه هاي دولتي به منظور ارائه خدمات به موقع، سريع و آسان به ارباب رجوع و رضايت مندي آنان از عملكرد دستگاه هاي اجرايي است.

وي بيان كرد: اين جلسه در راستاي ارائه خدماتي كه قابليت الكترونيكي در معاونت هاي مختلف دانشگاه دارد برگزار گرديد و بررسي مشكلات موجود و چگونگي رفع آن در دستور كار اين جلسه قرار گرفت.

به گفته وي نحوه گرفتن گواهي اشتغال پرسنل، سامانه ثبت متقاضيان و گذارندن طرح نيروي انساني، خلاصه سوابق، فيش حقوقي و سامانه نقل و انتقال پرسنل از خدمات الكترونيكي است كه راه اندازي شده است.

وي افزود: سامانه احتساب مدرك تحصيلي، تغيير عنوان، ارتقاء رتبه و تسويه حساب پرسنل از ديگر خدماتي است كه بزودي الكترونيكي مي شود.

معاون توسعه دانشگاه با اشاره به خدماتي كه در معاونت هاي مختلف دانشگاه بصورت الكترونيكي شده است گفت: صدور پروانه هاي مطب ها و داروخانه ها از خدماتي است كه به صورت الكترونيكي درآمده و رسيدگي به بيماران خاص و صعب العلاج، سامانه شكايت از داروخانه ها، صدور كارت سلامت و پروانه هاي بهداشتي از ديگر خدماتي است كه به زودي بصورت الكترونيك در مي آيد.

وي گفت: خدماتي كه قابليت الكترونيك شدن ندارد بصورت ميز خدمت حضوري در سايت دانشگاه راه اندازي مي شود.

گفتني است بررسي مشكلات سامانه نوبت دهي پزشكان از مواردي بود كه در اين جلسه مورد بررسي قرار گرفت.





 


تاریخ:
1397/07/11
تعداد بازدید:
120
منبع:
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0

ارسال نظرات
كليه حقوق اين پايگاه متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني جهرم مي باشد.
Powered by DorsaPortal