جهرم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی

  • 1402/07/04 - 12:40
  • - تعداد بازدید: 1084
  • - تعداد بازدیدکننده: 1037
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZN4
هفته دفاع مقدس

آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت دانشگاه در هفته دفاع مقدس/ از خانواده شهید داوود علیان تجلیل شد

طی آئینی صبح امروز چهارشنبه 5 مهرماه، مقارن با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس معاون و کارکنان معاونت بهداشتی دانشگاه با حضور بر مزار اولین شهید مدافع سلامت جهرم با آرمان های این شهید والامقام تجدید پیمان کردند.

آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس

به گزارش وبدا جهرم، معاون بهداشتی دانشگاه در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تلاش‌ها و فعالیت‌های جهادگونه کارکنان بهداشت و درمان درگیر با کرونا، اشاره کرد و یاد و خاطره اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم را گرامی داشت و گفت: شهدای مدافع سلامت ادامه دهنده راه ارزشمند شهدای دفاع مقدس هستند.

دکتر محمدجعفر محبی، بیشترین خیر و برکت مجموعه سلامت را خدمت رسانی به مردم معرفی کرد و افزود: خانواده شهدای مدافع سلامت تا ابد در اقدامات خیری که به نام مجموعه سلامت انجام می‌شود، شریک و سهیم هستند.

در ادامه امام جمعه شهر قطب آباد اظهار داشت: شهدای مدافع سلامت در راستای پاسداری از سلامت مردم، از جان و خانواده و تمام هستی خود گذشتند پس نزد خدا بسیار ماجور و با منزلت هستند.
 
پدر شهید داوود علیان نیز به ذکر خاطراتی از فرزند شهیدش در ایام کرونا و خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: شهدای مدافع سلامت نه تنها در خدمت‌رسانی سلامت به مردم، بلکه در خانواده و زندگی شخصی نیز نمونه بودند و از این حیث به شهدای دفاع مقدس شبیه هستند.  

یادآور می شود این مراسم  به همت بسیج جامعه پزشکی معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد و خانواده محترم این شهید والامقام، امام جمعه شهر قطب آباد، بخشدار کردیان و فرماندهی سپاه نیروی مقاومت بسیج این ناحیه نیز حضور داشتند.

در پایان این آیین از خانواده‌ این شهید ارزشمند با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد.

  • گروه خبری : بهداشتی
  • کد خبر : 103
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس آیین گرامیداشت شهید مدافع سلامت جهرم در هفته دفاع مقدس

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام