جهرم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی

  • 1402/09/05 - 12:11
  • - تعداد بازدید: 846
  • - تعداد بازدیدکننده: 805
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZTt
فرهنگی

اولین دوره ضیافت اندیشه استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد

اولین دوره "ضیافت اندیشه" استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد

نهاد
دوره ضیافت اندیشه استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه به مدت چهار روز از 28 آبان ماه تا 1 آذر ماه 1402 با حضور 25 نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه در سالن شهید ایرانمنش برگزار شد.
 
دکتر محمد رحمانیان رییس دانشگاه با حضور در اولین دوره  "ضیافت اندیشه" ضمن استقبال و تاکید نسبت به برگزاری جلسات ضیافت اندیشه در سطوح مختلف، ازاین طرح حمایت کرد و توضیح داد که طرح ضیافت اندیشه اساتید در دانشگاه با هدف ارتقای مستمر علمی، معرفتی، فرهنگی و مهارتی اساتید اجرا می شود و این هدف در راستای پاسخگویی به نیازها و اولویت‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی و تقویت روحیه خودباوری اعضای هیئت علمی دانشگاه است. در  افتتاحیه این دوره حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر مجید توکل مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جهرم و دانشگاه جهرم با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به  مسئله جهاد علمی و ضرورت برگزاری دوره‌های ضیافت اندیشه پرداختند.
 
 25 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در این دوره حضور داشتند و استاد این دوره دکتر امید ارجمند بودند. موضوع جلسه روز اول «معرفت شناسی و معرفت شناسی اسلامی»، روز دوم «فلسفه علم و فلسفه علم اسلامی»، روز سوم «سنت‌های فکری اسلامی» و روز چهارم «علم دینی اسلامی» بود.
 
 در جلسه سوم این ضیافت، موضوع "سنت های فکری اسلامی"  توسط دکتر امیدارجمند تدریس شد و ایشان در ابتدا مکتب فکری فلسفی اسلامی را مورد برسی قرار دادند و درباره ریشه ها و مبانی هستی شناسی، معرفت شناسی، انسان شناسی و روش شناسی این مکتب بحث وگفتگو کردند.
 
این دوره توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه  برگزار شد.
  • گروه خبری : فرهنگی و دانشجویی
  • کد خبر : 621
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نهاد نهاد نهاد نهاد نهاد نهاد نهاد نهاد نهاد نهاد نهاد نهاد رهبری نهاد رهبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام