جهرم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی

کادر درمان پیمانیه، در یک بحران فرضی، آمادگی و سرعت عمل خود را محک زدند

 
 
 بیمارستان پیمانیه مانور بحران حوادث ترافیکی را با هدف ارتقای آمادگی در مواجهه با تصادفات برگزار کرد. در این مانور، ۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان با سناریوی از پیش تعیین‌شده، مصدومین تصادف را تحت اقدامات درمانی اورژانسی قرار دادند.
 
به گزارش وبدا جهرم، دکتر معصومه پورمختاری، رئیس بیمارستان، از برگزاری مانور بحران حوادث ترافیکی در این مرکز درمانی خبر داد. وی گفت: "این مانور با هدف ارتقای آمادگی و سنجش توان عملیاتی بیمارستان در مواجهه با حوادث ترافیکی و ارائه خدمات با کیفیت به مصدومین برگزار شد."
 
دکتر پورمختاری افزود: "این مانور با حضور ۵۰ نفر از کارکنان رده‌های مختلف بیمارستان و با سناریوی از پیش تعیین‌شده، با یک  برنامه‌ریزی ۴ ماهه طرحی و اجرا شد. پرسنل بیمارستان با ایفای نقش مصدومین، به واقع‌گرایی و ارتقای سطح آموزش و آمادگی در شرایط بحرانی کمک کردند."
 
رئیس بیمارستان پیمانیه خاطرنشان کرد: "این مرکز درمانی به عنوان تنها مرکز درمانی پذیرش بیماران تروما در شهرستان جهرم، وظیفه‌ای خطیر در ارائه خدمات اورژانسی به مصدومین حوادث ترافیکی بر عهده دارد. برگزاری مانورهای دورمیزی و عملیاتی، به ارتقای سطح آمادگی و عملکرد کارکنان در شرایط بحرانی و نجات جان انسان‌ها کمک شایانی خواهد کرد."
 
دکتر پورمختاری در پایان از تلاش و همکاری صمیمانه کارکنان بیمارستان پیمانیه در برگزاری این مانور قدردانی کرد.
 
 
 
 
مدیر سیستم
فیلمبردار/ تدوین کننده

مدیر سیستم

فیلم ها

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام