جهرم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی

  • 1402/07/03 - 13:45
  • - تعداد بازدید: 1138
  • - تعداد بازدیدکننده: 1070
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZD4
دفاع مقدس

رئیس دانشگاه در مراسم تجلیل از رزمندگان و خانواده شهدای دانشگاه: برای شهدا و ایثارگان هر تلاشی هم بکنیم، جبران ایثارشان نمی شود

امروز 4 مهر ماه 1402، گردهمایی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس دانشگاه با حضور رییس، معاونین، مدیران و پرسنل در سالن شهید ایرانمنش دانشگاه برگزار شد.

 امروز 4 مهر ماه 1402، گردهمایی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس دانشگاه با حضور رییس، معاونین، مدیران و پرسنل در سالن شهید ایرانمنش دانشگاه برگزار شد.
 
دکتر رحمانیان رییس دانشگاه در جمع رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس دانشگاه گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است مغتنم برای گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر و از خود گذشتی ایثارگران و جانبازان که برای حفظ این مرز و بوم تا پای جان جنگیدند. از خود گذشتگی این عزیزان فراموش نشدنی و یاد و خاطره شهدای ارزشمند و ایثارگری آنها در اذهان و حتی نسل های بعدی ماندگار خواهد ماند.
 
 
وی در ادامه افزود: به مناسبت این هفته به اتفاق دیگر دوستان به دیدار دو خانواده شهید و جانباز دانشگاه رفتیم و بعد از نشستن پای صحبت های این دو خانواده عزیز متوجه شدیم چقدر این عزیزان مظلوم و در حق آنها کم کاری و آن طور که باید خدمتی صورت نگرفته است. تنها کاری که از دستمان بر می آید و می تواند گوشه ای از ایثارگری های این بزرگواران را جبران کند این است که هوای این عزیزان را بیشتر داشته باشیم.
 
در حاشیه این مراسم 2 نفر از جانبازان دانشگاه از دوران رزمندگی خود در دفاع مقدس، خاطره گویی کردند. در ادامه جلسه جهت قدردانی از ایثارگری جانبازان و رزمندگان عزیز دانشگاه، لوح تقدیر به ایشان تقدیم شد.
 
در پایان این مراسم با حضور بر قبور پاک شهدای گمنام دانشگاه ضمن ادای احترام به مقام شامخ این دو شهید گرانقدر، قبور ایشان گلباران شد.

این مراسم توسط بسیج جامعه پزشکی دانشگاه برگزار شد.
  • گروه خبری : مناسبت
  • کد خبر : 94
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

💢 هر کاری کنیم باز برای شهدا کم است/ گردهمایی رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس دانشگاه برگزار شد

🔹 امروز 4 مهر ماه 1402، گردهما

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام