جهرم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی

  • 1403/04/11 - 16:42
  • - تعداد بازدید: 463
  • - تعداد بازدیدکننده: 410
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZbX

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به‌عنوان دانشجوی نمونه کشوری ، برگزیده شد.

دکتر ساناز رضائیان ، دانشجوی پزشکی مقطع دکتری حرفه ای و از فعالین پژوهشی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، برگزیده سی و یکمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری شد

 
جشنواره ملی انتخاب دانشجوی نمونه هر ساله از سوی سازمان امور دانشجویان  با همکاری دو وزارتخانه ۱.علوم، تحقیقات و فناوری و ۲.بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سطح کشوری با هدف ایجاد انگیزه بین دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برای رقابت در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی-اجتماعی، فناورانه و بین‌المللی برگزار می‌شود.
 
دانشجوی نمونه به فردی گفته می‌شود که از نظر آموزشی، پژوهشی، فرهنگی-اجتماعی و فعالیت‌های بین‌المللی و فناورانه جایگاه برتری نسبت به سایر دانشجویان داشته باشد. برای انتخاب دانشجوی نمونه نخست دانشجویان در سطح دانشگاهی با یکدیگر رقابت می‌کنند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین‌نامه انتخاب دانشجوی نمونه کسب کنند، به عنوان برگزیدگان دانشگاهی به مرحله‌ کشوری راه می‌یابند و به دبیرخانه مرکزی معرفی می‌شوند و در این مرحله با استفاده از داوران مطرح کشوری مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرند و در نهایت  دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و معرفی می شوند.
 
بر این اساس در این جشنواره از مجموعا ۳۰‌ برگزیده ی مرحله نهایی کشوری سی و یکمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری ( ۱۱ نفر از دانشگاه های وزارت بهداشت و ۱۹ نفر نیز از دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم ) ، تجلیل به عمل آمد ؛ که در این میان نام ساناز رضائیان خوش درخشید.
 
دکتر رضائیان پیش تر نیز موفق به کسب عنوان پژوهشگر برجسته کشوری  در فروردین ۱۴۰۳ شده بود.
ساناز رضائیان، تا کنون موفق به انتشار چندین مقاله ISI در مجلات معتبر بین‌المللی و‌ ملی و هم‌چنین مقالات متعدد معتبر کنفرانسی شده است. تألیف و ترجمه کتاب از جمله فعالیت های دیگر ایشان در حیطه پژوهشی است.
 
از جمله فعالیت های اجرایی ایشان در دانشگاه علوم پزشکی جهرم ، در طول دوران دانشجویی میتوان به موارد زیر اشاره کرد : دبیر و از اعضای اصلی شورای مرکزی کمیته تحقیقات دانشجویی در چند سال متوالی ، مؤسس و دبیر انجمن علمی مغز و شناخت   ، شورای مرکزی کانون خیریه باران ، شورای مرکزی کانون فیلم  و  دبیر همتایاران سلامت روان.
 
مراسم اختتامیه سی و یکمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه، یکشنبه ۱۰ تیرماه به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور دکتر محمد علی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر شیروژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت برگزار شد.
  • گروه خبری : فرهنگی و دانشجویی
  • کد خبر : 1892
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام