جهرم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی

  • 1402/10/27 - 12:36
  • - تعداد بازدید: 532
  • - تعداد بازدیدکننده: 504
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • /ZnC

بیانیه حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه در پی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها و جاسوسان رژیم صهیونیستی در خاک اقلیم کردستان عراق

حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌ها و جاسوسان رژیم صهیونیستی در خاک اقلیم کردستان عراق، بیانیه‌ای صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران مقتدر هرگز جابجایی و تغییر مرزها را برنمی‌تابد و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه قدرتمند همه تحرکات مرزی را تحت نظر دارند و آماده مقابله با عوامل ایجاد ناپایداری و هرگونه تنش و اختلاف بین کشورهای منطقه هستند. پیام صریح رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) که: «جنایتکاران از هم‌اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود» اعلام می‌دارد که دشمنان بدانند این فاجعه‌آفرینی‌ها و این ستم‌ها پاسخ سختی در پی خواهد داشت.
ما کشوری هستیم مقتدر با تجهیزاتی مانند موشک که قطعا برای حفظ امنیت کشور خود از هرچه در توان داریم بهره خواهیم برد. آمریکا و اسرائیل باید بدانند که با  گروه هایی مانند داعش و سایر گروهک های تروریستی نمی توانند در داخل خاک ما خرابکاری انجام داده و سپس در امان بمانند.
جمهوری اسلامی ایران به هر شکلی که صلاح بداند انتقام خون شهدای خود را خواهد گرفت.سایر کشورهایی که از داعش و معاندین ضربه خورده اند، به ما اطلاعات می دهند.
ما به سردمداران اربیل عراق نیز توصیه می کنیم که این متجاوزان را از خاک خود خارج کنند چراکه جز ناامنی چیزی برای آنان به همراه ندارد. جمهوری اسلامی ایران این گروهک ها را رها نخواهد کرد. این عملیات سپاه پاسداران، قدرت جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید، ما در دنیا جبهه مقاومت را داریم که با یکدیگر متحد هستند و می دانند که با سازش با اسرائیل و آمریکا چیزی گیر کسی نمی آید. تنها راه نجات ملت ها مقاومت است. مقاومت نیز در ابعاد مختلف تعریف می شود، بخشی از آن نظامی است، بخشی، سیاسی و بخشی دیگر اطلاعاتی است.
درود و رحمت خدا بر شهدای راه سلیمانی و درود بر رزمندگان اسلام؛ همان‌هایی که نشان دادند وعده خدا حق است که «وسیعْلم الّذین ظلموا أی منْقلبٍ ینْقلبون»؛ آری برادران بسیجی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند که نخواهند گذاشت حتی قطره‌ای از خون کودکان و زنان و مردان بی‌گناه پایمال شود.️
رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی کاری کرد که خط مقدم جنگ کیلومترها از مرزهای ما فاصله داشته باشد که البته توقع میرود خدمات جهادی این شهید عزیز باید سرمشق تمام مسئولین ما باشد. موشک‌های جمهوری اسلامی ۱۲۰۰ کیلومتر آن طرف‌تر، بیخ گوش ظالمان و جهانخواران، مراکز جاسوسی اسرائیل را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند: «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است ...نور روشنگری که خون زائران شهید حاج قاسم سلیمانی در سالروز ولادت صدیقه طاهره سلام‌الله علیها به همراه داشت، چراغ هدایت‌گری شد تا بار دیگر چهره حقیقی و آشکار رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم پیمانانشان و هر آنکس که دستش به خون مردم بی‌گناه و مظلوم در سرتاسر جهان آلوده است، رسوا شود.
جمهوری اسلامی ایران باید طوری انتقام میگرفت که هم پایگاه های کلیدی و هم مهره های تاثیرگذار دشمن با هم هدف قرار میگرفتند. ضمن اینکه زمان انتقام باید با توجه به تحولات منطقه از جمله در عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین پیام خاص خود را منتقل میکرد.
این مولفه ها شب گذشته فراهم شد و جمهوری اسلامی ایران که پس از حادثه دلخراش کرمان صبورانه فرصت مناسب را به انتظار نشسته بود توانست یکی از دقیق ترین و حساب شده ترین ضربات خود را به دور از هر گونه هیجان، احساسات و یا عصبانیت ناشی از حوادث اخیر به دشمن وارد کند.
در واقع این خشم مقدسی که در سینه ها وجود داشت باعث نشد فرماندهان میدان از تدبیر فاصله بگیرند. اگر کسی گمان کند نقاطی که شب گذشته منهدم گردیدند را ایرانیها نمیشناختند یا تا قبل از این حوادث اشرافی به آنها نداشتند سخت در اشتباه است!
کاش چشم‌های کورشان یک بار برای همیشه بر این حقیقت عظیم گشوده می‌شد که ملتی که سرور آزادگان جهان را الگوی خویش می‌داند، از مرگ و شهادت نمی‌هراسد و مرگ سرخ را فخر خویش می‌داند.
 این‏‎ ‎‏پیروزی بزرگ را به فرماندهان بسیجی سپاه پاسداران تبریک می گوییم. و امید است این سرافرازیها را که برای اسلام و میهن فراهم‏‎ ‎‏می کنند منظور نظر مبارک ولیّ الله الاعظم، بقیة الله ـ ارواحناله الفداء ـ باشد.

حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جهرم

  • گروه خبری : مناسبت
  • کد خبر : 1276
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام